Nedávno jsem četl zajímavý článek od Majgiho, který se rozvášnil nad tématem kdy zhodnocovat práci na blogu. Článek to byl sice zajímavý, ale pokud jste hledali odpověď, máte smůlu. Já se dnes nebudu rozepisovat na téma zhodnocení jakožto návod pro blogery, ale nadhodím zde svou myšlenku, kterou již nějakou dobu realizuji na blozích, které navštěvuji.
Dělej na cizím webu to, co chceš aby na tvém dělali jiní.
Skoro jak z bible co? Je to však myšleno velmi prostě. Většina blogů je psána anonymně ( a to i těch lepších) a tak si nemůžete dohledat nic k autorovi, nebo si s ním vyměnit několik řádků k tématu. Jak takovému autorovi poděkovat? Já osobně poděkuji kliknutím na reklamu ve webu. Každý kdo provozuje na svých stránkách reklamní systém ví, že majitel stránky nesmí ponoukat ke kliknutí na reklamní prvky na stránce. Těžko si tak do stránek umístíte něco jako : líbí se ti článek ?„klikni mi na reklamu, ať z toho něco mám“. Pokud tedy kliknu na reklamu, odesílám autorovi malé poděkování. Pokud se jedná o začínajícího blogera, jistě ho to potěší dvojnásob, protože řekněme si upřímně, ty začátky nejsou nic moc.
Samozřejmě to co zde píši, praktikuji jen na zajímavých webech. Weby typu mrkni na vtip a klikni na odkaz, nebo weby s článkem rozděleným do 20 stran automaticky zavírám. Zde na první pohled vidím, že se nebude jednat o přínosný obsah, ale pouze obsah pro zobrazení reklam.
A co vy, sdílíte článek, píšete autorovi, nebo jak projevíte spokojenost s článkem?
Hezký nápad, ale není to také v rozporu s podmínkami navádět aby se klikalo na reklamu?
V tomto znění ne.